onsdag 19 december 2012

-glaaad tjej

Som sagt är jag sjuk och blev ledig från jobb idag.. som det känns nu så är jag ledig från jobb imorgon oxå! super duper förkyld, ont i halsen, ont i öronen och lite feber.. bläää för mitt liv just nu! =) klev upp halv 9 imorse för att jag kunde inte alls sova. täppt näsa när man ska sova det är fan inte kul.. uahhh! Kollat på Charlie St Cloud eller vad den nu hette. Ganska bra film ändå. tänkte att jag skulle kolla på Hamilton 2 nu och kanske slumra till lite :) ikväll kommer Kevin hem oxå! Har även hunnit med att slå in lite julklappar nu på förmiddagen.. =)

NU till det roliga! Som jag skrev igår så skulle jag ha en telefonintervju med nazar angående de två jobben som jag har sökt i Turkiet... hon ringde och det gick jätte bra. bara det att jag var lite oförberedd på att prata en liten snutt på engelska.. dock gick det bra(tror jag).. ;) aja antar att det gick bra eftersom jag ska ner på intervju till Stockholm! :) spännande!! Känns som om jag kommer närmare och närmare mina mål här i livet :) därav rubriken!

FET PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar