tisdag 18 december 2012

-heldag i stan

Klev upp vid 8 i morse, sjukt ont i halsen och i kroppen! Gick upp till Martina, åkte ner på affären för att köpa halstabletter och lite annat sen for vi iväg mot Östersund.. eftersom att Martina inte hade köpt en ända julklapp så slog vi ihjäl några timmar på stan :) gick i alla affärer typ hundra gånger, men vi hittade nästan allt som vi skulle ha. jag fick köpa min egen julklapp från Kevin oxå! Sen fick jag hjälpa han att hitta julklapp åt mamma :) så nu är det klart oxå! Sen for vi en sväng på IXO, sen blev det donken mat för oss =) sjukt gott var det! Blev en timme på lillänge oxå innan vi tog med oss alla påsar och for hemöver.. handlade några grejer till mig själv oxå bara för att jag skulle bli på lite bättre humör.. tihi! :p blev ett torr shampoo, en svart blus, en hudkräm och ett "vinterhårband".. grejer som jag verkligen behöver oxå så det kändes bra..bilder kommer när jag har någon ork.. sen blev det julklapp till Martin oxå! det betyder att jag har alla mina julklappar klar nu.. nu ska jag bara slå in alla. började lite smått igår men med tanke på att vi är några stycken i min familj så tar det några timmar ;) haha!

Nu till något ännu roligare; imorgon ska jag ha en telefonintervju.. ;) har kommit vidare i jobbet som jag sökte som aktivitetsguide och guide i Turkiet! :) glaaaaad tjej! Inte säkert att jag kommer få jobbet men det är ändå kul att man kommer vidare.. med tanke på att det är rätt så många som söker detta jobb. vore kul om jag kunde få komma iväg nånstans så man slipper sitta och ruttna här.. ;) jobb imorgon oxå från 13 till 21. mindre kul eftersom att jag börjar bli sjuk. och jag lär ju inte alls bli någe bättre av att vara på jobbet med förkylda och sjuka gamlingar :( blää! ber till gud att jag inte är sjuk på julafton. fan vad jag tycker det ska bli kul att jobba på julafton..(jag vet att jag är knäpp)


you say that you miss me
then do something about it. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar