måndag 17 december 2012

-en vecka kvar

Det är måndag och en vecka kvar till jul, och jag är helt sluuuuut! Jobbade 10 timmar i lördags och 13 timmar igår.. Min rygg börjar säga ifrån nu känner jag :s sen känner jag av i halsen och i kroppen! Igår när jag gick och la mig så hade jag nog feber! Frös så himla mycket och hade ont överallt.. Låt mig vara frisk nu!!! Måndag innebär att jättemycket folk ringer och sjukanmäler sig på mitt jobb. Vilket innebär att jag får massor av sms... 5 sms har jag fått nu på morgonen men jag orkar verkligen inte gå och jobba :( tisdag imorgon och då ska jag nog följa med Martina till stan, hon har inte handlat en ända julklapp än och jag har en kvar!! Kanske dags att börja nu ;) haha! Vi är ändå ledig imorgon båda två så! Jobbar onsdag och torsdag sen är jag ledig resten!(än så länge vill säga)

Har även kommit vidare i min ansökan till guide och aktivitetsguide på nazar! Nu återstår det och ser ifall jag får komma på intervju :) vore kul!! Inte säkert att man får jobbet men det lönar sig alltid att prova ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar