torsdag 27 december 2012

-now it's reality

Onsdag: klev upp vid 6 för att göra oss i ordning och fara iväg mot Sundsvall! :) vid 7 åkte vi ner på donken och handlade frukost innan vi började våran lååånga färd mot shoppingen :) stannade till i Bräcke oxå och hämtade mammas bank kort eftersom mitt är trasigt :s när vi väl kom ner till birsta så var det köööö för att få komma in! Puuuuuh! Sprang runt runt i flera timmar.. Såg när X factor deltagarna Awa och Benny uppträdde! Åt lunch och sen sprang vi lite till :) vid halv 4 åkte vi hemöver! Åkte till grönviken för att hämta Alex innan vi åkte hem till mig och lämnade av alla mina saker och hämtade upp Linus! Eftersom jag skulle skjutsa hem Linnea till stan så kände jag att jag ville ha med mig någon i bilen annars skulle jag ha somnat ;) och herregud! Spelar nog ingen roll hur trött en människa är så skulle dom ändå inte somna i bilen ;) pojkarna höll igång och sjung hela vägen!! Tack söta ni!<3

Grejer som jag kommer ihåg att jag köpte på birsta: två par jeans, ett par leggings, tre tröjor, två fest linnen, träningsbyxor, sportbh, bh, trosor! Aa det var väl typ de :)

När jag äntligen kom hem igår så var jag så himla trött... Kollade på bonde söker fru med mamma och Martin, duschade sen gick jag och la mig :) men fick inte sova många minuter förrän jag blev våldgästad av tre killar!! Mys!

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar