torsdag 6 december 2012

-jobbet kallar

Ställde klockan på halv 11! Vaknade typ 10 av att jag knappt kunde andas pga att jag har blivit så jävla förkyld!! Igentäppt näsa och smärta i halsen.. Ja men jag är fan inte bitter! Jobb 14-21 sen ska jag hem och äta isterband och stuvad potatis ;) gött! Sett överallt att det är typ -20 här i Bräcke. Nuuuu kan man säga att vintern är här! Både bra och dåligt tycker jag :) skulle haft en skoter eller en kille som har en skoter, för ack så mysigt det är att åka skoter, ut på sjön och grilla korv och bara mysa :)

Det närmar sig julafton oxå! Har endast en julklapp kvar att köpa och sen är man klar! Då är det bara att slå in allt :) julbordet är de jag längtar till mest ska jag säga! Mormors hemgjorda inlagda sill, hennes egna gravade lax, morfars köttbullar, mormors egna äppelmos, och allt annat gött ;) åhhhhh jag längtar!

Saknar studenttiderna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar