torsdag 20 december 2012

-rethosta och ont i halsen

Mitt liv är nere på noll just nu! Har varit sjuk nu i två dagar och jag hatar de verkligen :s att man fan knappt kan sova om nätterna för man har sån hosta, slem i halsen och täppt i näsan!!! Bläää, jag heter Clara Högberg och jag har världens tur! :o måste vila vila vila nu så att jag kan åka till torvalla på lördag, träffa systrarna på söndag och byta julklappar, så att jag kan jobba på julafton och vara med familjen på julaftons kvällen :)

Förövrigt så ska jag väl inte göra så mycket idag.. Ska göra i ordning en fet julbordstallrik när jag orkar kliva upp(klarar inte av att vänta längre) ;) sen ska jag se om jag kan boka några tågbiljetter till Stockholm! Annars blir det rätt så lugnt idag!! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar