måndag 31 december 2012

-inviger de nya året

-outfit-

Eftersom jag har varit ledig idag så har jag bara tagit det lugnt.. hunnit målat naglarna, svart! följde med ner på byn för att handla alkohol och hämta små bröderna.. eller iallfall två utav dom! insåg när jag var på byn och satt i bilen när dom andra var inne på bolaget, att snart får jag äntligen köpa min egen alkohol och slipper oroa mig för att inte ha alkohol när man ska ut och festa ;) hihi! känns gött! 

2012 var bra, dålig men ändå bra! hade en sjuk jävla student med fantastiska underbara vänner.. hade en bra sommar med bara jobb, i princip.. på stråket röjde jag med mirjam och träffade även världens bästa kille!<3 åkte till magaluf och röjde. åkte hem till en saknad kille och umgicks med han otroligt mycket.. hösten blev en sån där mörk och dyster höst. mycket tårar och lite skratt.. nere på botten så insåg jag att livet är så mycket mer än kärlek och killar.. höjdes upp på toppen igen och mådde hur bra som helst. underbart<3 fick massor av ideer i mitt liv som jag verkligen ska uppfylla. snart är året slut och även fast det har dalat upp och ned så har ändå detta år varit ett bra år.. men jag hoppas och tror att 2013 ska bli ett ännu bättre år.. 

den som får min nyårspuss finns bara i mina tankar.. så min nyårspuss går till min familj detta år! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar