torsdag 20 december 2012

-julklappsinslagning i köket

.....jag får dessvärre sitta i tv rummet! Kanske för att hon slår in mina klappar ;) hihi! När det kommer till julen så blir jag som ett litet barn igen :) helt sjukt!! Kanske inte lika mycket barn som Dennis och Hugo blir men nästan ;) dock så blir min morfar lika mycket barn igen som mina små bröder.. Min morfar är bara för rolig :) men ändå så är han världens sötaste och snällaste morfar :)<3 kärlek till han!

Små bröderna fick följa med till stan på lördag så då blir det en liten tripp dit.. Ska passa på att städa ur lägenheten när jag ändå är där inne!!! Eftersom jag har andra planer än att bo i Östersund till våren så känns det lika bra att städa ur den på en gång :) sen blir det kika innebandy och heja på brorsan!!

Nu är det speed på tven ;) sjukt bra film så för dom som gillar lite spänning och action, sätt på tv11! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar