tisdag 25 december 2012

-tisdag

Att jobba på julafton var bland det bästa jag gjort!! Åh vad roligt det var :) att se alla gamla vara så himla glad gjorde mig varm i mitt lilla hjärta och det var verkligen helt underbart! :) på kvällen åt jag god mat med familjen och öppnade sen alla julklappar ;) haha helt sinnes hur mycket julklappar vi hade!!! Jag själv hade väl 10 julklappar!! :o men då har ju jag varit jätte snäll oxå ;) var rätt så trött när jag kom hem så somnade ganska tidigt igår!! Klev upp halv 6 imorse och for iväg på jobbet :) jobbade 7,5 timme sen for jag hem och packade för Östersund!! Äntligen fick jag träffa Linnea och äntligen så är dagen snart här... Imorgon far vi till Sundsvall och shoppar gärnet ;) Gud så mycket jag vill handla! Fick nyss ett mysigt samtal av en sötnos! <3

Lite grejer jag fick i julklapp:
Dator, täcke, mystofflor, kläääääder, hårserum, datormus, musmatta, skinnhandskar, smycken, parfym, träningströjor och lite till ;) snäll jag!!

Om 8 dagar fyller även jag och bästa Linus år :) förväntar mig en present från han! ;) så de så!

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar