söndag 23 december 2012

-please kill me

Alltså imorgon är det julafton och jag har varit sjuk sen i måndags!! Snart en vecka.. Jag orkar inte. Det brukar ju ge med sig efter några dagar och igår kände jag mig ändå ganska bra :) vart trött efter en hel dag i stan men så blire! Idag har allt blivit sämre.. Nu har jag ont i halsen och ont i örat igen(de som hade gått bort), super duper mycket slem i halsen och en fruktansvärd hosta..... Kill me! Vill verkligen inte vara mer sjuk nu. Vill kunna jobba på julafton och träffa alla mina söta pensionärer :) vill kunna fira en bra och lycklig jul utan att behöva vara sjuk.... Vill kunna åka på mellandagsrean på onsdag med sötaste Linnea... :) men allt detta kan ju skita på sig om jag inte blir frisk nu!!! Skulle inte förvåna mig om jag har feber oxå :(

Nu till något roligt! Idag kommer Malin och Therese hit :) vi sk byta julklappar och bara umgås.. Träffar ju inte mina systrar så mycket.. Och Kevin träffar dom ännu mera sällan. Typ 2 gånger per år! :p

Blääää för äckel förkylning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar