söndag 23 december 2012

-dan före doppardan

När jag hade klivit upp i morse och ätit så mådde jag lite bättre :) tuuuur! Gjorde mig i ordning, for upp på jobbet och hämtade sakerna jag hade beställt ifrån oriflame! Beställde två hand crèmer och två deodoranter som luktade as gott. Therese och Malin fick en varsin i julklapp sen fick dom en varsin almanacka som jag hade gjort med egna personliga bilder :) jag själv fick skinnhandskar(ÄNTLIGEN) och en fint armband från snö! Kevin fick ett presentkort på stadium, dom tyckte det var så svårt att köpa till han och det kan jag ju hålla med om ;) haha!

Var ner på Konsum förut och hämtade alla 35 julklappar som de boende på mitt jobb ska få imorgon ;) har suttit och slagit in typ hälften nu på eftermiddagen, puuuuuh! Men att se de gamla bli glada gör att jag oxå blir glad :d just nu sitter jag och kollar på någon film på tven.. Ska väl äta lite snart! Och ikväll blir det uppesittarkväll så länge som jag orkar, börjar ju som sagt att jobba 7 imorgon bitti! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar