fredag 16 mars 2012

-fredag och hemgång

Hej!
Imorse så var vi på hjälpmedelscentralen på studiebesök med Larsa ;) fick skjuts till skolan sen med Lars. Satte igång och plugga lite PA med Vickan innan vi gick och käkade med Stina och Johanna! As god mat :) åkte hem sen och nu sitter jag och tittar på big brother :) ska börja städa lite sen innan jag ska åka hem över! Åker hem vid 5 typ, ska bli skönt att få komma hem lite grann :) Imorgon blir det troligtvis kolla på innebandy i Brunflo då brorsan spelar, om dem vinner den matchen så går dom upp i ettan vilket är jävligt coolt ;) Annars ska jag nog bara ta det lugnt i helgen och bara umgås med min familj, plugga lite matte ska jag göra oxå nu när jag äntligen fattar vad jag håller på med :p

Kärlek till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar