onsdag 21 mars 2012

-onsdag

Hej!
Sov som sagt hos Cissi igår! Vi käkade pizza med tanke på att jag blev så sur över det som hände när vi kom till Östersund! Tappade bort busskortet och bla bla bla! Suck! Fick iallafall tillbaka det som tur var :) somnade vid 9 gjorde vi iallafall, skönt som attan! Cissi åkte iväg tidigare än mig imorse och jag åkte iväg vid halv 11! Åkte upp på skolan, snackade lite med Päris och sen käkade vi lite lunch! Hade en lektion idag där vi pratade om barn som har diabetes, ganska intressant faktiskt! Åkte brum brum bil ner på stan sen och lämnade nyckeln till Cissi, gick även och hälsade på Rebecca och sin go mage på kebab baren! :) när jag kom hem så började jag städa lite smått och sen började jag med matten! Börja fatta lite mera nu men det är fortfarande några uppgifter som jag inte förstår något alls på :( och jag har prov imorgon! :( hoppas det går vägen iallafall! Lång dag imorgon vilket innebär att jag kommer vara sjukt trött! Men men! Har nyss käkat lax, ris och sås! Huur gott som helst och nu är jag propp mätt :) tänkte sätta mig med matten en stund till innan jag ska kika lite på tven innan läggdags! :) åker nog hem i helgen ändå, födelsedagsfirande för två utav mina gamla klasskompisar som jag vill gå på :) så vi får se! <3

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar