måndag 19 mars 2012

-måndag kväll

Var som sagt hemma idag med tanke på min onda mage! Att den inte ger med sig :) Har kikat på Twilight Eclipse och Twilight Breaking Dawn Part 1. Underbara filmer! Tycker egentligen inte om såna där filmer men dessa är riktigt bra :) Snart ska jag fara upp coh lämna mina skidor och sånt där vid skolan och sen tänkte jag fråga Martin om han kan köra till Lillänge på en gång så att jag får köpa mig en sallad till imorgon :p Vid halv 9 ikväll så kommer Cissis tåg, då tar vi och går hem till henne för att ha en liten mys kväll men tven tittande och lite big brother antar jag ;) Tänkte köpa med mig lite popcorn oxå så blir det ännu mysigare! <3 Lär nog bli lite snack och skratt oxå skulle jag tro! =)

Imorgon åker jag och min halva till Bydalen vilket ska bli underbart, hooooppas bara att det blir fint väder säger jag bara! så att man kan åka med glajjorna på och låtsas att det är sommar ;)

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar