torsdag 22 mars 2012

" har ni någon gång känt att ni tröttnat på er röst?"

Hejsan!Idag har vi haft en lång dag i skolan, fick äntligen träffa Linnea :) brun och fin var hon! Men hon önskade att hon kunde åka tillbaka till Thailand, undra varför? ;) Har pluggat på mest hela dagen och vi har varit typ 8 personer i klassen idag :o vafan händer! åkte hem direkt efter skolan och åt direkt, kikade på BB avsnittet från igår och vill verkligen bara sparka Sipan mellan benen. USCH vilka fula och äckliga människor det kan finnas i denna värld. Men som tur var så fick Sipan lämna huset pågrund av att han mobbar, och att Big Brother har gett honom varningar men han har ändå inte skött sig så då fick han lämna, det är inte mer än rätt tycker jag för att han var verkligen så jävla dryg och dum mot vissa i huset.

Nu tänkte jag plugga lite religion innan jag ska duscha en snabbis och sen tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen! Jag är så trött efter denna dag och min hjärna fungerar inte riktigt som den ska efter torsdagarna.. Imorgon har vi endast en lektion, då tänkte jag gå till skolan i myskläder, inget smink och bla bla bla.. Åker hem direkt efter skolan vilket är skönt, jag kan plugga hela dagen när jag kommer hem och sådär! Att komma hem till familjen är ju alltid lika skönt såklart :) Det är tydligen dags för Fredrik och Tobias att fylla år igen, gud vad tiden går fort! Så på lördag så blir det lite festligheter för mig.. Tänkte försöka ha en sjukt rolig helg utan att någon ska förstöra den :)

Angående rubriken så har min lärare sagt så idag! Jag och Linnea höll på att skratta ihjäl oss när hon sa så :) Maria är så jävla skööön! :)

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar