söndag 25 mars 2012

-helgen

Hej!
Inte skrivit på hela helgen så tänkte dra ett inlägg :) i fredags så var jag så jätte jätte snäll att jag var chafför åt Mathias och Stefan! :) hämtade upp Victoria oxå som följde med mig ut på krogen nykter :)) haha det är så underbart att vara på krogen nykter då man kan kolla på alla fulla människor ;) haha vi skrattade mest hela kvällen! Var hemma vid 4 på morgonen och tog även med mig Victoria hemöver :) vaknade på morgonen och höll på att frysa ihjäl för jag har Vickan hade delat täcke hela natten! Burr! :) kikade på film mest hela dagen och sen gjorde vi oss i ordning för att gå på fest :)

Festen sög förövrigt och vi gick hem ganska tidigt, men hade nog fått lite för mycket av det goda så det skadade inte att vi gick hem tidigare :) somnade till hem film, ligger fortfarande kvar i sängen och orkar inte kliva upp :) ikväll ska jag och Vickan plugga och sen ha mysis kväll för vi åker nog inte hem förrän imorgon :)

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar