tisdag 13 mars 2012

-kyckling och ris

Tjo flöjt! Hade svenska sista lektionen med det var dö tråkigt så jag satt och prata med Ali hela lektionen istället :) härlig grabb! Victoria var också med på ett hörn där ett tag! Sen tog jag bussen hem, Linda var så snäll att åka nian med mig runt så vi satt och pratade lite på bussen om student listan :) åh jag kommer dö imorgon! haha! Käkade lite kyckling och ris med brorsan sen tog jag en dusch och tänkte över lite tankar och funderingar.. mår bra ibland och dåligt ibland, det är så svårt att leva livet ibland bara!

Nu ligger jag i sängen och funderar ännu mera :) Kollar på nyheterna och lär mig något om världen, haha! Kikade även på lite resor förut också och jag vill verkligen bara boka och fara iväg men att vänta kan leda till att det blir billigare ;) bäst! Inget speciellt bra på tven ikväll så jag får nog kolla på någon film eller något.. ska bli så skönt att bara ha en lektion imorgon, då kan jag och Vickan glida runt på skolan och kika på människor, det är underbart!

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar