söndag 4 mars 2012

-söndag morgon

Hej!
Hade lite svårt att somna igår men efter ett tag gick det bra! Vaknade nu av att mobilen ringde. Hade även ett missat samtal från Petter Pålsson igår, undra vad han ville då ;) ska skriva och fråga sen! idag ska jag kanske ta en promenad med vovven i finvädret, annars ska jag väl bara ta det lugnt! Plugga lite matte skulle inte sitta helt fel faktiskt :) eftersom vi har bestämt att jag ska ha prov vecka 12. Så det är bara att sätta igång nu! Ikväll är det big brother live oxå och jag längtar! Jag vill nog att Jessica ska åka ut men jag tror att Sipan gör de! För han är så grymt taskig och omogen där inne och jag tror inte att svenska folket gillar han mer än Jessica och Hanna :) så var det med den saken! Förövrigt om vi ska prata big brother så tycker jag att Annica borde släppa loss lite mera.. Annars tror jag att hon kommer åka ut för att hon är så tråkig! Marcelo gillar verkligen henne och försöker men hon är ett liten torris :) hon måste ju visa att hon kommer från världens bästa stad, Östersund!

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar