torsdag 8 mars 2012

-slalombacken

Tog med mig små barnen och åkte till Gällö ikväll! Har inte åkt skidor på 2 år och vågade ställa mig på ett par skidor, ganska bra gjort :) man var lite osäker på första åket men sen gick det bättre och bättre! Var verkligen sjukt roligt och jag har saknat att åka skidor! Nu har vi kommit hem och jag håller på att dö, redan träningsvärk, huvudvärk och hur trött som helst ;) antar att det är smällar man får ta när man ger sig ut på ett par skidor :) man som Cissi sa: vi måste träna lite innan vi ska åka till bydalen och visa vilka som är bäst ;)

Nu har jag precis ätit rostade mackor och druckit lite oboy! Nu väntar jag bara på BB som börjar om 20 minuter. Sen ska jag slänga mig i sängen och däcka där, och de kommer gå fort de kan jag lova :)

Jag med utrustning och allt på innan vi åkte till backen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar