fredag 9 mars 2012

-massage

Tjena!
Har lovat mina små bröder en hel kropps massage innan jag går tillbaka till skolan och åker till stan :) så idag ville Dennis ha sin och gud så roligt set var att massera han :p han höll på att somna flera gånger och han tyckte det var jätte skönt! Det är huvudsaken :) tog ungefär 45 minuter att massera han och det gick bra!

Nu är det Big Brother 24/7 som jag sitter och kikar på, sen ska jag göra i ordning lite chips och sådär innan jag ska kika på Big Brother avsnittet ikväll vid 10 :) idag är det fredag och jag är lycklig! Inte riktigt jätte lycklig men jag känner att jag är så stolt över mitt liv och min familj, jag har världens bästa bröder, en underbar mamma som alltid ställer upp på mig, en moster som är som världens bästa kompis för mig och som jag kan prata med om allt! Helt enkelt så är min familj helt underbar :)

Kärlek till min familj! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar