måndag 12 mars 2012

-måndag

Hej!
Igår så big brother så fick Rodney Da Silva en chans att gå in i huset igen och jag bara älskar honom ;) att Hannah W lämnade huset gjorde min kväll! Även fast många tyckte om henne så skulle det inte hålla i längden! Iallafall inte om ni vill ha min mening i det hela! :) imorse så åkte jag in med Martin till stan, sov typ hela vägen, skönt! När jag kom hem till lägenheten så sov jag en liten stund till innan jag senare gjorde mig i ordning för skolan :) tog bussen till skolan, hade repetition på framsidan! Åt sedan lunch och nu sitter jag och väntar på Cissi som är påväg hit :D eftersom vi tydligen inte hade någon lektion idag på Wargen så jobbar vi här uppe på pc istället :)

Ikväll ska jag och Cissi ha mysis kväll, men massor av snack och sådär :) en vanlig tjej kväll! Eftersom inte jag har tv11 så kan vi tyvärr inte se BB utan det får jag kolla på imorgon på datorn :p är man beroende så är man ;)

Nu kom Cissi precis hit så nu blir det plugg ;)

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar