måndag 26 mars 2012

-måndag

Hejsan!
Efter en rolig helg så är jag äntligen tillbaka i stan! Ni vet, när familjen vara är förbannad sura och jobbiga så vill man inte vara med dom :( ibland blir det så! Idag har jag fått en helkroppsmassage sen kollade vi på film på historian, rätt så chill dag ändå! Gick på stan med Linnea en sväng, köpte en ny foundation eftersom min är slut! Gick sedan hem och började plugga direkt, till provet på torsdag :) har 3 prov denna vecka! Första matte prov, sen religions prov och sen högskoleprovet på lördag :) suck! Som sagt så blev Centralstationen i Östersund bomb hotad i morse vid kvart över 9! När jag hoppade på bussen :o så det har varit avspärrat där hela dagen nu, men nu har dom tagit bort de för det var bara falskt alarm! BRA!

Nu sitter jag i soffan, ny duschad och med en te kopp i handen :) Sofias änglar börjar snart och jag känner på mig att jag kommer gråta till detta avsnitt! :( men en rolig sak är att jag har beställt min student klänning! Bild kommer inom snar framtid :)<3

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar