onsdag 14 mars 2012

-onsdag kväll

Tiden går så himla fort, nyss fick vi lov och nu är det snart slut på första veckan efter lovet :) SJUKT! Nyss kollat på BB avsnittet från igår och jag blir helt galen. Tänk om man fick bestämma själv om vad som skulle hända i huset, gud så roligt de hade varit! :) antar att jag inte själv hade klarat av att vara där inne! men hade ändå varit ganska kul..

Pratade lite med min super duper fina vän Cissi förut och vi pratade om allt från himmel och jord.. Vi har bestämt att vi ska göra massa saker och bara skita i alla andra! Det lät ungefär som en as bra idé enligt mig :)

"Don't care about what other people think of you. There will always be those people who want to see you fail because they can’t succeed"

Detta citat fångade mitt hjärta! Detta är exakt vad jag tror om folk ibland.. ÅH så frustrerande att man ska behöva rätta sig efter andra på grund av att det är dem som har gjort något fel..  fuck

Kärlek till mina vänner!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar