måndag 5 mars 2012

-tisdag

Hejhej!
Innebandyn igår slutade med tårar från alla håll och kanter så jag fick rycka i ut :) när jag kom hem så käkade jag lite mat, tog en lång prommis med hunden som vart super glad! Tog sen bilen iväg på jobb, lite ovant eftersom jag har varit där sen i början av januari men det gick bra ändå! :p slutade vid 9 och då åkte jag hem och fick en varm macka till BigBrother avsnittet! Åh vad underbart det är! Marcelo och Annica är så jävla söta tillsammans, även fast de inte vill erkänna de så tycker de om varandra väldigt mycket :) good!

Vaknade nyss och ska kolla klart på filmen från igår, sen ska jag ner och äta något innan jag börjar traska ner på byn! Tar mammas bil upp på jobbet så jag slipper gå hem vid 9 ikväll! Jobbar mellan 12-21 ikväll! Och när jag kommer hem ikväll ska jag bara kika BB sen ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt på onsdag :)

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar