onsdag 28 mars 2012

-onsdag

Hej!
Idag hade vi bara barn HLR på skolan vilket var ganska intressant :) gick prova på både små små bebis dockor och på lite större :p men blir lite skraj faktiskt, det kan ju faktiskt hända vart som helst att man måste gör HLR på någon! :( uscha! men jag tror att det är bra att men lär sig faktiskt, fler borde lära sig. När jag sen kom hem så la jag mig och kollade på de 2 BB avsnitten som jag har missat sen kollade jag klart på filmen som jag somnade till igår =) kan aldrig tröttna på den där filmen alltså! Hann även med lite plugg och en kebab oxå, ligger fortfarande kvar i sängen och funderar på om jag ska hoppa in i duschen en snabbis innan jag ska fortsätta mitt eviga pluggande :) imorgon är det prov och jag hoppas verkligen att det går vägen. Sen är det bara att börja plugga till de andra provet som vi har nästa vecka, åh hur ska jag hinna med allt :o

drömde en sådan hemsk dröm inatt så jag grinade när jag vaknade, vill typ inte gå och lägga mig ikväll för vill inte drömma några fler äckliga drömmar nu :( önskar bara att någon fanns här och kunde trösta mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar