söndag 11 mars 2012

-söndag

Hejsan!
Varför jag inte har skrivit på hela dagen är för att jag har inte mått så speciellt bra faktiskt :p vaknade imorse av jordens huvudvärk bl.a. gick ner och fick någon super medicin av mor för sedan dess har jag mått bra.. gick över till Kristin och masserade hennes rygg en snabbis och sen har jag bara legat hemma.. kikat på skidskytte där Lindström och Ferry tog silver och brons! Duktiga killar :D Sen tog även André Myhrer guld i slalom åkning idag! Jag och mamma satt as spända i soffan och skrek till som satan när han vann :)

Gårdagen slutade uppe hos moster Marika där vi kikade på melodifestivalen tillsammans och Loreen vann! Det hade man nästan kunnat räkna ut innan :) Blev kvar där uppe till klockan var 12 typ och jag gick sedan hem med Kristin och Rickard.

Jag och Hugo har legat och kollat på Rena Rama Rolf idag och fy fan vad vi skrattade! Rolf säger en mening som är så fruktansvärt rolig att man kissar ju nästan på sig :p Dennis och Hugo skrattade så att dom fick ont i magen! och jag spolade tillbaka några hundra gånger ;) hihi! Åker in till staden imorgon istället, skulle egentligen in ikväll för att vara med Cissi men det blev ändrade planer!


Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar