fredag 9 mars 2012

-fredag

Hej! Vaknade imorse av att jag fick ett sms, från jobbet! Kände hur huvudvärken trängde som satan! Var tvungen att tacka nej till jobb för jag kände att jag inte skulle orka! Istället gick jag ner och åt lite grann och kollade på Big Brother klipp ;) mitt nya liv! Tog sedan Jimmys bil och åkte ner på sporthallen, det är nämligen sportlovs cup här idag som små bröderna är med på! Jag kommer ihåg när jag själv var med på denna cup och det var verkligen hur kul som helst :) plus att man sen fick köpa godis jätte jätte billigt på ICA :p mums! Ikväll ska jag bara fetta chips och godis! Kika på någon bra film och bara umgås med familjen. Men först ska jag heja på Dennis och Hugo! Synd att dom är i två olika lag så man vet inte riktigt vem man ska heja på, bäst man hejar på båda två så att någon inte blir sur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar