onsdag 7 mars 2012

-onsdag

Hej!
Jobbat färdig för idag och kanske för hela veckan! Kan ju säga att det känns verkligen i kroppen att man har jobbat några dagar :) är inte van vid detta! Har sjukt ont i ryggen och benen efter dessa tre dagar! Men det är skönt att börja jobba lite då och då så man är redo till praktiken och till sommaren :) åkte och hämta mamma nere på jobbet innan vi åkte hem, åt lite korv och kroketter innan jag la mig på soffan ;) däckade rätt så fort ett tag!

Imorgon så ska jag bara ta det lugnt tror jag :) plugga lite matte och sådär! På kvällen ska vi fara till slalombacken och åka lite! Fårse om jag åker något, vore inte bra att ramla och göra illa sig nu innan massa student tider ;) men det skulle vara kul att åka eftersom jag inte har åkt något i år :p nu måste jag klia bror på ryggen, besatt unge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar