onsdag 14 mars 2012

-horrible bosses

Seg dag på skolan idag vill jag bara påpeka! En lektion och då kollade vi på två filmer, ovanligt att vi kollar på film på barnlektionerna! Åh..! Åkte ner på stan, köpte lite grejer till middagen sen gick jag hem! Såg en film med Jimmy och Mattias som hette "Horrible Bosses" rätt så konstig film men ändå bra! Jag ville ju som sagt gå på bio ikväll men Cissi åkte hem istället, ska ringa Vickan och höra om hon vill gå ;) annars får jag väl bara vara hemma då! Kolla på något bra film, kanske ska kolla klart på den som jag såg igår innan jag somnade ;) haha!

Imorgon är det världens längsta och jobbigaste dag! Vill inte!! Tänk om jag bara hade kunnat sjukanmäla mig, men det finns inte på världskartan just nu! Vill bara plugga så mycket som möjligt nu så att jag inte hänger efter ;) bra tjej!

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar