tisdag 27 mars 2012

-tisdag

Hej :)Idag så har jag varit på skolan hela dagen, jobbat på som bara den. Har även gjort ett matte prov som gick vägen,,, :)))) nu har jag äntligen bara ett prov kvar som kan avgöra om jag kan komma in på skolan i höst :p överlycklig tjej! Lånade en dator i biblioteket idag också för att jag ska kunna plugga hemma med uppgifter, har ju som sagt inte tillgång till word på min dator plus att den är lite seg :) helt okej när man ska skriva blogg inlägg och sådär men annars är den helt störd! När jag kom hem så gjorde vi i ordning lite middag, blev hur gott som helst.. fick göra lite av vad vi har här hemma. Blev lite pasta, kyckling och bacon ;) mumma! Satte mig sedan i sängen för att börja plugga, gjorde klart instuderingsfrågorna på kap 6 i hälsan och sen nu sitter jag och förhör mig själv lite grann i religionen :) kul! känns som att jag inte kommer få in allt i min lilla lilla hjärna :p

Imorgon börjar vi inte förrän sent men jag tänkte ändå åka till skolan till 10 för att plugga lite. Måste göra klart några uppgifter.. :) Imorgon har vi även barn HLR som vi ska träna på, skulle ha läst en bok tills imorgon med den har jag glömt på skolan vilket suger! :( Blir iallafall kvar i stan i helgen med tanke på att jag ska göra högskoleprovet på lördag(gruvar mig) och sen kanske det bli en utgång på lördag också, får se hur vi gör! :) På måndag åker även Cecilia och Malin till Indien för praktik och lite semester med en grupp från skolan.. tråkigt att dom åker iväg men härligt och en rolig upplevelse för dom :) Själv ska jag slita och sådär i skolan och sedan 5 veckor på sjukhuset med massa bebisar! =) men har just insett att jag går 3,5 vecka till i själva skolan innan jag går ut, eller egentligen 4,5 men sista veckan tänker jag inte ens räkna med för kommer inte vara så mycket i skolan då. Då är det flakfixning och pyntning och annat som gäller :p 3,5 vecka kvar :O vart fan har tiden tagit vägen undrar jag, nyss satt jag på bussen, livrädd för att börja ettan och nu är jag äntligen här! :) haha!

Nu tänker jag fortätta lite plugg innan jag tänker slå på en bra film och somna till den, undra vilken film jag tänker se :) The last song, det var faktiskt länge sen nu :)

Jag just nu i mitt sinnesfulla bruk, mitt uppe i pluggningen :) gutes!

Kärlek<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar